Vicks Vapor Rub kuku Rawatan Kulat

Vicks Vapor Rub kuku Rawatan Kulat

Terdapat banyak rawatan kulat kuku daripada remedi rumah untuk ubat Preskripsi. Tidak konvensional rawatan kulat kuku adalah gosok dada, Vicks Vapor Rub. Sebagai rawatan kulat kuku jari kaki, Vicks dikatakan berkesan dalam menyingkirkan kulat kuku jari kaki itu. Vicks penggunaan utama adalah untuk mengurangkan hidung tersumbat dan batuk sebagai lebih sapu kaunter. Ia tidak diuji secara klinikal sebagai rawatan kulat kuku. Oleh kerana ramai mendakwa mereka sembuh daripada kulat kuku oleh Vicks ia telah menjadi ubat popular.

Diperbuat daripada bahan semula jadi seperti minyak. Buah pala, minyak daun kayu aras dan kayu putih adalah komponen Vicks. Menthol dan kapur barus minyak juga ditemui dalam Vicks. Terdapat beberapa bahan-bahan semulajadi lain yang mempunyai agen anti-kulat yang boleh menyebabkan kecekapan ia sebagai ubat kulat kuku jari kaki.

Ia dikatakan mempunyai ciri-ciri untuk menembusi kuku jari kaki yang dijangkiti dan menghapuskan kulat. Vicks bukan sahaja disyorkan oleh atendan salun tetapi sesetengah doktor juga. Sebelum melompat ke wagon band ini menggunakan Vicks sebagai rawatan kulat kuku jari kaki, sila menyiasat lagi tuntutan kerana ini dibuat oleh manusia dan institusi bukan penyelidikan. Jika ada tuntutan itu menjadi berkesan, terdapat juga aduan itu kekurangan hasil. Vicks adalah situasi lima puluh / lima puluh sebagai rawatan kulat kuku, untuk hasil yang terbaik, gunakan produk semula jadi yang dicipta untuk tujuan merawat kulat kuku.

Minyak pati daripada tumbuh-tumbuhan yang terbukti secara klinikal untuk menyembuhkan semua jenis penyakit kulit berada di dalam produk ini. Minyak pati seperti minyak pokok teh yang digunakan oleh Aborigine dari Australia. Teh minyak pokok mempunyai semua bahan-bahan antiseptik dan anti-kulat semulajadi yang boleh menghapuskan kulat kuku. Ia secara saintifik diuji untuk memakukan kulat.

Banyak penyelesaian alternatif, tetapi hanya satu produk boleh menyembuhkan kulat kuku menggunakan minyak semula jadi. Produk semula jadi yang menghapuskan jangkitan dan mengembalikan kesihatan kuku tanpa kesan sampingan. Zetaclear ialah kuku rawatan kulat terbukti dan ia adalah mudah untuk digunakan. Zetaclear mengandungi bahan-bahan semulajadi yang kuat anti-kulat yang akan menghapuskan kulat kuku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar