Kenapa saya Kentut So Much? Ketahui jalan # 1 Gas berlebihan & AKSI MALAM PERTAMA!

Kenapa saya Kentut So Much? Ketahui jalan # 1 Gas berlebihan & AKSI MALAM PERTAMA!

Ada sebab sangat biasa bagi orang-orang yang mempunyai gas yang berlebihan & AKSI MALAM PERTAMA yang kebanyakan orang tidak menyedari kerana kebanyakan doktor tidak berpendidikan mengenainya. Jika anda sering bertanya "mengapa saya kentut begitu banyak?" Kemudian saya mempunyai cukup find mengejutkan untuk anda kerana saya akan menerangkan # 1 punca gas yang anda benar-benar menyedari. Yang paling menarik dengan menghapuskan ini, anda juga akan menghapuskan lebih 95% daripada semua aduan kesihatan anda yang lain!

Kenapa saya Kentut So Much?

Wabak ini dikenali sebagai candida dan ia adalah yis yang wujud di dasarnya semua orang. Pada sesetengah orang ia adalah masalah yang lebih besar dari pada orang lain, bagaimanapun garis bawah adalah sentiasa sama dalam bahawa pendekatan yang sama perlu diambil untuk memastikan ia dihapuskan sepenuhnya. Ini melibatkan penggunaan anti-fungals, diet yang ketat anti-candida samping menggunakan terapi pemakanan untuk meningkatkan kesihatan badan. Ini sudah cukup untuk membantu menghapuskan penumbuhan yg terlalu cepat semasa walaupun tanpa pergi selepas apa yang dicipta di tempat yang pertama anda tidak boleh sepenuhnya percuma daripadanya.

Mujurlah terdapat terapi semula jadi biasanya tidak dikaitkan dengan candida yang boleh membenarkan badan anda untuk mengawal sepenuhnya dengan sendiri.

Bagaimana Candida Mencipta Gas!

Candida overgrows dalam usus oleh proses yang dikenali sebagai penapaian, sekarang jika anda masih ingat apa-apa dari biologi kembali di sekolah proses ini mewujudkan banyak gas akibat. Gas ini perlu mencari jalan keluar dan agak kerap ia sama ada melalui sendawa atau kentut, yang kedua yang jauh lebih biasa. Selalunya juga mereka yang mengalami candida mempunyai isu-isu dengan halangan usus kerana mereka tidak selalu mengalami 3 buang air besar setiap hari yang akan membawa kepada pembentukan sisa dalam usus besar, hanya membuat perkara lebih teruk.

Jadi apa penyelesaiannya? Membersihkan usus anda, membersihkan candida dari badan di samping melakukan terapi semula jadi yang akan menghalang dari yang pernah menyebabkan masalah lagi!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar