Buasir Boleh Pain Tanah di Butt yang

Buasir Boleh Pain Tanah di Butt yang

Buasir boleh menjadi salah satu daripada aspek imbuhan yang paling menyakitkan yang anda boleh bayangkan. Dengan buasir menjejaskan apa-apa bahagian swasta badan anda perkara terakhir yang anda mahu lakukan adalah berjumpa doktor untuk diperiksa.

Buasir adalah penjahat yang boleh dan menyerang sesiapa sahaja yang mereka rasa seperti menyerang. Mereka boleh menyerang mana-mana orang pada bila-bila. Kehamilan, sembelit teruk, dan gaya hidup yang tidak baik pilihan adalah beberapa sebab-sebab yang menjadi masalah.

Anda boleh bayangkan kejutan bahawa kebanyakan orang merasa apabila mereka menemui warna merah darah di atas kertas tandas mereka, yang memberitahu mereka tentang keadaan mereka. Walaupun buasir biasanya tidak satu keadaan yang menyakitkan kehadiran darah boleh agak membimbangkan.

Terdapat beberapa kursus tindakan yang boleh diambil jika anda mendapati diri anda bermasalah dengan buasir.

Pertama, anda boleh melawat doktor anda, tetapi seperti yang dinyatakan sebelum ini boleh menjadi agak memalukan ... ditambah ia boleh kos wang yang banyak. Walaupun anda tidak menikmati pemikiran pergi ke doktor, ia boleh menjadi ideal yang baik jika anda tidak benar-benar memastikan bahawa anda mempunyai buasir. Antara syarat-syarat yang lebih serius yang pergi tidak dikenal pasti boleh membawa kepada akibat yang membawa maut.

Kedua, pilihan seterusnya anda boleh membuat keputusan untuk membuat apabila anda sedar yang anda mempunyai buasir adalah untuk mengabaikan mereka sepenuhnya. Ini boleh menjadi keputusan yang tepat jika anda hanya mengalami sedikit. Selalunya buasir hanya boleh hilang dengan sendiri tetapi hanya apabila keadaan adalah yang bersifat amat ringan. Seperti yang anda jangkakan, ini tidak selalunya pilihan terbaik walaupun. Kadang-kadang apabila masalah kecil diabaikan ia menjadi masalah besar. Dan perkara terakhir yang anda mahu ialah untuk buasir anda untuk menjadi satu masalah besar.

Akhir sekali, yang sering diabaikan tetapi kebanyakan masa pilihan yang terbaik, adalah untuk mencari over-the-kaunter penyelesaian yang tidak memerlukan preskripsi doktor atau lawatan mengganggu ke pejabatnya. Terdapat banyak penyelesaian semulajadi yang ada hari ini. Beberapa penyelesaian semulajadi yang boleh didapati tidak berfungsi langsung manakala yang lain yang terbukti dan kerja diuji secara ajaib.

Penyelesaian semula jadi, yang tidak mengandungi sebarang dadah berbahaya dan jauh lebih mesra bajet, adalah yang paling sering pilihan terbaik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar