Hidup yang Tanpa Pil - Hidup Jalan Asli

Hidup yang Tanpa Pil - Hidup Jalan Asli

51000000 - YES 51 JUTA orang di Amerika Syarikat mengalami tekanan darah tinggi (HBP). Dianggarkan kira-kira 1 dalam 5 orang secara purata mengalami ini "penyakit kronik" dan angka ini adalah lebih tinggi di beberapa bahagian dunia. Satu faktor risiko utama yang menyumbang sebahagian besar kepada penyakit kardiovaskular, HBP pasti penyumbang nombor satu.

Namun, ia adalah ironinya faktor yang satu yang mudah untuk mengawal.

Lalu mengapa kita mempunyai apa-apa jumlah yang tinggi orang-orang dengan HBP? Hanya melakukan kajian dan meminta apa-apa lima orang yang datang dengan cara anda pertama: "Adakah anda mempunyai tekanan darah tinggi" dan anda akan terkejut mendengar bahawa bukan hanya satu dalam lima tetapi mungkin dua akan mengakui bahawa mereka mengambil ubat preskripsi untuk HBP.

Sekarang apakah remedi yang ada untuk mengawal HBP? PILLS - PILLS --- DAN LEBIH PILLS! Apa-apa lagi doktor akan menetapkan. Fikirkanlah, adalah mana-mana doktor benar-benar akan mengambil masa untuk memberitahu anda tentang cara-cara alternatif untuk mengawal HBP anda?

Tidak, doktor hanya akan mengambil pad dan menulis beberapa pil - kes easy-- ditutup! Pernahkah anda dianggap benar-benar apa kesan semua ini perubatan luar biasa yang anda ambil dalam setiap hari ada di badan semula jadi anda?

Semua orang tahu sekarang bahawa senaman yang kerap perlu anda nombor satu priority.This akan menjaga darah anda mengalir dengan lancar dan menjaga arteri terbuka.

Perkara seterusnya untuk dilakukan jelas adalah untuk menjauhkan diri dari lemak haiwan dan minyak --- ANDA TIDAK PERLU IT!

Begitu juga dengan merokok - ANDA TIDAK PERLU IT! Berjuta-juta orang tidak merokok dan hidup tanpanya.

Ya, ini adalah langkah-langkah mudah yang boleh diambil dan bukannya pil yang tidak berkesudahan, tetapi beberapa nasihat lanjut boleh didapati untuk anda untuk benar-benar mendapatkan pegangan ke atas hidup anda

Sudah tiba masanya anda perlu membuat keputusan untuk berapa lama (jelas sehingga anda mati) anda akan mengambil pil dan - berapa banyak ia akan kos akhirnya. Anda tidak perlu mengambil pil harian untuk sepanjang hidup anda --not jika anda telah membaca bagaimana untuk membawa tekanan darah tinggi anda ke bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar