Bagaimana Membuat Penggunaan Produk Perak Koloidal

Bagaimana Membuat Penggunaan Produk Perak Koloidal

Penyelidikan kini telah dibuktikan kegunaan perubatan daripada koloid perak. Penggunaan bahan ini adalah terdapat di dalam pelbagai cara, sering digabungkan dengan bahan-bahan lain untuk memperolehi pelbagai manfaat kesihatan.

Sebilangan besar produk Perak berasaskan terlepas di pasaran. Antara produk perak yang paling banyak digunakan koloid disenaraikan di bawah.

krim dengan koloid perak

Ini krim khas dibangunkan menggunakan colloidal silver dan memegang manfaat yang besar untuk kulit. Terdapat krim colloidal silver yang menggabungkan penggunaan UMF diberi nilai Active Manuka Madu dan Minyak Alpukat yang mempunyai kesan berkhasiat semulajadi pada kulit.

Pada asasnya krim ini bertindak seperti makanan kulit. Krim yang kaya adalah seperti yang ia boleh digunakan dalam jumlah yang liberal pada kulit anda. Colloidals amat bermanfaat dalam menentang bakteria dan kulat yang bertindak sebagai pertahanan semula jadi.

Berasaskan air koloid

Produk ini bukan sesuatu yang baru-baru ini. Sebaliknya keupayaan air perak koloid untuk menghapuskan jangkitan kulat telah dikenali untuk beberapa waktu.

Bahan ini telah menyediakan semua ubat semulajadi yang berkesan untuk virus berbahaya seperti streptococcus. Penggunaan air perak koloid juga telah sembuh syarat radang kerongkong, telinga, mata dan hidung. Yang wujud mikroskopik perak cas elektrik yang memberikan air yang keupayaan untuk meneutralkan jangkitan berbahaya.

Sains perubatan juga telah menunjukkan bahawa ion perak sebenarnya mempunyai keupayaan untuk meningkatkan pertumbuhan tulang. Mereka juga dikenali untuk menggalakkan baik kesihatan badan secara keseluruhan. Sistem imun juga boleh menjadi lebih kuat kerana penggunaan bahan yang membantu untuk mengatasi kekurangan perak dalam badan. Ia juga telah mendapati bahawa penyembuhan tisu yang rosak dicapai pada kadar yang lebih cepat apabila dirawat dengan air perak koloid.

Koloid Air juga telah membantu dalam memberikan rawatan yang berkesan untuk membakar pesakit. Ia membantu mempercepatkan pemulihan luka terbakar.

Baru-baru ini terdapat cakap-cakap mengenai air perak koloid mempunyai keupayaan untuk mengubah sel-sel kanser ke keadaan normal mereka. Sebab-sebab mengapa kemampuan tersebut adalah disebabkan oleh bahan itu adalah kerana keupayaan untuk menghapuskan patogen itu. Koloid perak Air mempunyai keupayaan untuk membunuh 650 penyakit menyebabkan organisma yang berbeza.

Apabila air koloid ditelan ia melumpuhkan penyakit itu dengan mematikan enzim metabolisme oksigen.

Akhirnya, sel-sel mati dipam keluar oleh sistem imun. Hakikat bahawa air perak koloid memusnahkan sahaja sel-sel yang berbahaya dan tidak terlibat dalam kemusnahan rawak adalah apa yang menjadikan ia bebas daripada membangunkan apa-apa kesan sampingan.

Makanan tambahan koloid

Pasaran penuh dengan pelbagai jenis makanan tambahan perak koloid yang dijual di kaunter. Zarah perak kecil kiraan ppm yang rendah yang boleh didapati dalam makanan tambahan ini.

Koloid perak digunakan dalam kombinasi dengan beberapa mineral dan vitamin yang bekerja bersama-sama untuk menyokong sistem imun.

Tambahan koloid berfungsi sebagai agen anti-mikrob. Dalam colloidal silver yang lalu telah digunakan untuk memelihara susu dan air tetapi hari ini ia digunakan sebagai makanan tambahan pemakanan.

Apabila makanan tambahan mineral ini ditambah untuk de-yg mengandung natrium air ia memberi bacaan TDS 20 ppm. Gabungan 25% perak ionik dengan 75% bukan ionik zarah perak bekerja bersama-sama untuk membersihkan badan daripada segala bahaya menyebabkan satu organisma sel.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar