Candida Keadaan Pemasaran - Tips Cara Menghilangkan Candida

Candida Keadaan Pemasaran - Tips Cara Menghilangkan Candida

Adakah anda selalu berasa sakit, letih, lesu dan tidak tahu mengapa? Adakah anda mempunyai gatal-gatal atau patch terbakar di dalam badan anda terutama di kawasan kemaluan? Jika anda menjawab ya kepada mana-mana gejala di atas kemungkinan besar anda mempunyai Candida atau jangkitan yis.

Saya telah menyenaraikan beberapa tip bagaimana anda boleh merawat dan menghapuskan Keadaan Candida anda.

1. Keluarkan semua Gula - Saya tidak boleh tekanan ini cukup, gula adalah seperti makanan ruji utama jangkitan. Jika pengambilan gula adalah sangat tinggi, maka menyingkirkan jangkitan akan menjadi sangat sukar. Anda perlu mengurangkan gula supaya jangkitan boleh dengan mudah dikeluarkan.

2. Gunakan Bawang putih - Bawang putih mempunyai ciri-ciri anti-bakteria yang boleh membantu dalam penyingkiran jangkitan. Anda boleh bertukar menjadi pes dan memohon di kawasan yang terjejas atau anda boleh makan sehingga dapat bekerja di dalam badan anda.

3. Makan Yogurt - Yogurt seperti bawang putih mempunyai ciri-ciri anti kulat tinggi yang membantu dalam penyingkiran jangkitan. Anda juga boleh menggunakan yogurt sebagai pes atau anda boleh memakannya maka ia akan meningkatkan bakteria yang baik di dalam badan anda.

4. Minyak Tea Tree - kerana komponen anti bakteria yang baik anda juga boleh menggunakan minyak pokok teh di kawasan yang dijangkiti untuk melegakan jangkitan anda.

Kesemua langkah di atas akan membantu dalam rawatan keadaan Candida anda. Walau bagaimanapun jika anda benar-benar mahu untuk menyembuhkan jangkitan yang anda akan perlu untuk menyembuhkannya dari dalam. Jangkitan ini sebenarnya disebabkan oleh ketidakseimbangan dalam metabolisme badan kita, jadi anda perlu untuk kembali keseimbangan semulajadi badan anda untuk membuang jangkitan itu sepenuhnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar