Lima Pemulihan semula jadi untuk Fight Candida Atau Yis Jangkitan

Lima Pemulihan semula jadi untuk Fight Candida Atau Yis Jangkitan

Candida adalah penyakit yang ramai orang berjuang dengan preskripsi. Tetapi dengan memerangi dengan ubat semula jadi, anda boleh melakukan beberapa perkara:

-Anda Boleh meningkatkan keupayaan badan untuk melawan secara semula jadi bakteria dengan sendiri.

-Anda Boleh mengalami manfaat kesihatan lain yang datang dari perubatan percuma.

-Anda Secara proaktif boleh menyimpan jangkitan candida jauh Jangan selalu memandu ke kedai ubat untuk membeli lebih banyak krim atau mengisi preskripsi lagi kerana candida terus datang kembali.

Berikut adalah senarai beberapa daripada candida ubat semula jadi kedudukan tertinggi:

1. Minyak kelapa organik

2. Minyak Oregano

3. Apple cider cuka

4. Probiotik dan prebiotik

5. Latihan

Mari kita gambaran yang lebih dekat pada ubat-ubatan ini.

Minyak kelapa

Minyak kelapa organik meningkatkan tahap pH badan anda yang mewujudkan bakteria persekitaran candida tidak boleh hidup di dalam. Candida sering berlaku apabila sistem imun anda adalah rendah tetapi minyak kelapa adalah seperti pembina sistem imun yang sihat bahawa ia sedang disiasat dalam memerangi masalah sistem imun yang serius seperti HIV / AIDS.

Minyak Oregano

Minyak oregano organik tidak keajaiban untuk kesihatan anda dan boleh bertindak sebagai antibiotik semulajadi. Perkara yang menarik di sini adalah bahawa tidak seperti penisilin, minyak oregano hanya akan membunuh bakteria yang tidak baik dan tidak akan membahayakan orang baik. Ia boleh membunuh kuman menjaga anda yang sihat akan mengurangkan keperluan untuk antibiotik yang boleh berubah flora badan anda dan membuat ia antibiotik tahan juga.

Apple Cider Cuka

Epal sider cuka organik yang mengandungi bahan mendung dikenali sebagai "ibu" boleh menyediakan pelbagai penawar yang sihat dan semula jadi. Cuka ini boleh membunuh bakteria candida luaran dan dalaman serta menyediakan anda dengan banyak manfaat kesihatan.

Probiotik dan prebiotik

Makanan dengan probiotik seperti yogurt akan membantu diri badan anda mengisi dengan flora sihat, yang menyimpan tahap candida di dalam semakan. Makanan prebiotik memberi makan kepada flora sehingga dapat berkembang dalam tubuh anda. Apabila tahap candida adalah tinggi ada ketiadaan flora positif maka ia adalah satu idea yang sangat baik untuk memuat mempelbagaikan diet anda dengan makanan probiotik atau mengambil makanan tambahan yang mengandungi flora sihat.

Latihan

Latihan oxygenates badan anda dan meningkatkan sistem imun anda. Jangkitan yis sering berlaku apabila badan uzur. Jika tahap oksigen anda dan tahap pH yang sihat dan anda aktif, anda juga boleh keluar peluh toksin. Latihan impak yang rendah sesuai untuk pertempuran yis pulih. Melompat ke atas trampolin mini boleh menjadi sangat pembersihan untuk badan yang boleh membantu anda menjaga candida dari overgrowing dalam sistem anda dan ia sesuatu yang hanya kira-kira sesiapa sahaja boleh melakukannya dengan sedikit usaha.

Menggunakan Pemulihan Semulajadi Untuk Yis Pertempuran

Ubat semula jadi tidak hanya menjimatkan masa anda untuk lawatan ke doktor. Mereka adalah cara semula jadi untuk mendapatkan dan untuk kekal sihat. Ubat semula jadi membolehkan anda untuk mengelakkan kesan sampingan daripada preskripsi dan jangan biarkan candida anda menjadi kebal kepada pilihan rawatan kerana anda perlu mengambil pil sentiasa.

Apabila seseorang tahu keadaan mereka kerana doktor telah mengesahkan kehadiran yis penumbuhan yg terlalu cepat ia menjadi semakin popular bagi orang-orang untuk merawat gejala semula jadi dan menghilangkan candida secara semula jadi. Sesetengah produk boleh diambil atau bersepadu ke dalam gaya hidup anda supaya badan anda berada dalam keharmonian yang lebih baik yang bermaksud bahawa tahap candida tidak lagi akan melonjak ke tahap yang tidak sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar