Serangan pundi hempedu Pemulihan - Pas Batu karang anda dan Sakit yang

Serangan pundi hempedu Pemulihan - Pas Batu karang anda dan Sakit yang

Jika anda mengalami serangan pundi hempedu, anda tidak perlu untuk mendapatkan pundi hempedu anda dikeluarkan untuk merawat penyakit ini menyakitkan. Bagaimana fikiran kamu, remedi serangan pundi hempedu yang bekerja untuk membantu anda membubarkan dan mencuci batu-batu?

Kira-kira separuh daripada juta orang di Amerika akan mendapatkan pundi hempedu mereka dikeluarkan tahun ini kerana kesakitan yang dikaitkan dengan penyakit ini. Namun hanya beberapa puluhan ribu akan lulus batu karang dengan menggunakan rawatan alternatif.

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari beberapa cara serangan pundi hempedu mudah yang telah bekerja selama beratus-ratus pelanggan saya.

Adakah anda mempunyai serangan Pundi hempedu?

Mengetahui di mana untuk sakit anda adalah penting. Jika anda mempunyai serangan berulang sakit-betul di bawah tulang rusuk di sebelah kanan atau pusat pertengahan di bawah tulang rusuk, ini adalah pundi hempedu lebih cenderung berkaitan.

Pundi hempedu duduk di sebelah kanan belakang hati. Mid-tengah dan belakang bilah bahu kanan adalah dua bidang kesakitan biasanya akan sampai. Sakit itu kemungkinan besar disebabkan oleh pundi hempedu bengkak. Pundi hempedu adalah yang paling mungkin penuh dengan batu-batu, lumpur atau hempedu yang tidak boleh dibuang. Ia adalah penting untuk sentiasa melihat doktor untuk didiagnosis dengan betul. Jika anda demam, anda perlu segera berjumpa dengan doktor.

Gejala-gejala lain yang biasanya mengiringi serangan pundi hempedu ialah rasa loya, muntah-muntah, pening, berpeluh sejuk, menggigil, dan / atau demam. Sendawa dan sendawa kuat juga boleh dikaitkan dengan penyakit ini.

Mudah Pemulihan Serangan Pundi hempedu yang Bekerja

Badan ini terdiri daripada banyak sistem yang bekerja bersama-sama untuk membuat sihat anda. Pundi hempedu adalah salah satu sistem orang-orang yang perlu disokong dengan gaya hidup yang sihat. Berikut adalah beberapa remedi anda mungkin ingin mencuba untuk membetulkan serangan pundi hempedu anda dan mengepam batu anda.

1. Beberapa pelanggan kami mengesyorkan terapi jus! Terapi jus menjadi lebih dan lebih popular dengan minat yang semakin meningkat dalam kesihatan semula jadi. Satu terapi jus anda mungkin ingin mencuba adalah untuk jus beberapa ubi bit dengan sayur-sayuran bit dan lobak merah. Anda perlu mengambil beberapa sips setiap 15 minit. The campuran serat yang tinggi akan membantu memulakan proses curahan daripada batu karang.

Terapi 2. Teh juga telah menjadi lebih dan lebih popular. Anda boleh membuat teh dengan mendidihkan 1 sudu flaxseed dalam 2.5 cawan air selama 5 minit. Curam selama 10 minit dan ketegangan. Minumlah!

3. Safflower minyak biji dipercayai untuk merangsang pundi hempedu juga! Apabila digabungkan dengan asid lemak perlu (yang terdapat dalam minyak flaxseed dan ikan seperti salmon dan tuna), minyak biji safflower cukup berkesan menghapuskan membina toksik up (batu karang atau enap cemar) dalam pundi hempedu. Menambahkan menggunakan 2 sudu dua kali sehari adalah disyorkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar