Mengapa Adakah saya Sentiasa Rasa Sakit? The Sebab Sebenar Anda Sentiasa Rasa Sakit & Jangan Dapatkan Lebih Baik!

Mengapa Adakah saya Sentiasa Rasa Sakit? The Sebab Sebenar Anda Sentiasa Rasa Sakit & Jangan Dapatkan Lebih Baik!

Sebab sebenar mengapa anda sentiasa rasa sakit mungkin apa yang anda fikir sama sekali. Malah kebanyakan doktor perubatan bahkan tidak akan mengakui ia wujud, tetapi 95% daripada masa-masa apabila orang menghilangkan itu mereka menjadi sihat! Carilah jawapan kepada kenapa saya selalu rasa sakit dengan 2 cadangan tentang bagaimana untuk bermula serta-merta berasa lebih baik!

Dua Tips Mula Rasa Sihat!

Makan Nothing But Whole Foods! Ini bermakna buah-buahan mentah, sayur-sayuran. Dimasak bijirin penuh alternatif seperti millet, quinoa & Amaranth. Mengelakkan apa-apa dibungkus dan anda akan terkejut dengan betapa mudah badan anda mampu untuk memulakan penyembuhan sendiri. Selalunya ia adalah bahan-bahan tiruan dan gula tambahan yang menyebabkan anda berasa sakit untuk memulakan.

Chew Semua! Ini termasuk jika jus minuman buah-buahan segar, anda perlu sentiasa mengunyah. Mengunyah menyebabkan mulut anda untuk merembeskan enzim pencernaan yang diperlukan untuk segera memulakan mogok gula dan kanji. Dan juga agak kerap mereka yang tidak mengunyah akhir dengan masalah penghadaman daripada tekanan tambahan ia boleh masukkan ke dalam badan apabila makanan tidak betul dipecahkan pada mulanya.

Ini adalah sebab Anda Sentiasa Rasa Sakit!

Ia dikenali sebagai penumbuhan yg terlalu cepat candida, juga dikenali sebagai jangkitan yis kronik. Ramai yang tidak tahu bahawa anda boleh mengalami jangkitan yis dan tidak pernah menunjukkan tanda-tanda topikal atau jangkitan kelamin. Lebih 90% daripada penduduk mempunyai lebih yis dalam badan mereka daripada mereka harus dan sebahagian besar daripada jumlah yang mengalami pelbagai masalah kesihatan kerana itu. Apa-apa sahaja alahan kronik yang hanya menjadi lebih buruk kepada masalah pencernaan yang teruk seperti refluks & IBS kepada cabaran mental / emosi yang sering mendapat didiagnosis sebagai kemurungan atau keresahan!

Jika anda membersihkan keluar bukan sahaja candida tetapi sebab candida overgrew di dalam badan anda untuk memulakan dengan anda akan mendapat semula kesihatan anda & sekali lagi berasa bebas dalam kehidupan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar